Hannun blogi

 

Olen Valkeapään Hannu ja tällä hetkellä Toimintakeskuksella suorittamassa markkinointiviestintään liittyvää työssäoppimisjaksoa. Opiskelen aikuisopiskelijana SAMIEDU:lla suorittaen myyjän osatutkintoa. Aloitin kyseisen opiskelun lokakuussa 2021 ja olen siihen liittyen suorittanut jo aikaisemmin muun muassa asikaspalvelun, työyhteisössä toimisen ja tuloksellisen toiminnan opiskeluosuudet myöskin Toimintakeskuksella. Opinnot tulisi saada suoritetuiksi elokuun 2023 loppuun mennessä.

Olen siis ollut aikaisemminkin Toimintakeskuksella näihin opintoihin liittyen, mutta sitäkin aikaisemmin olin marraskuusta 2020 ja huhtikuun 2021 loppuun työharjoittelussa täällä. Paikka on näin ollen tullut melko tutuksi reilun viimeisen kahden vuoden aikana. Ja vaikka monet ihmiset vaihtuvatkin välillä, niin monta tuttua on edelleenkin töissä täällä tai tullut sitten uudelleen taas. Olen ollut etupäässä kassalla, mutta nyt tämä harjoittelujakso on ihan uusi sisällöltään, joka sekään ei vielä ole täysin selvillä. Katsotaan, mitä tuleman pitää!

Toimintakeskus on työpaikkana ollut ihan jees! Mahtaviin ihmisiin on täällä saanut tutustua. Työkaverit ovat mukavia eivätkä asiakkaatkaan yleensä ole olleet mitenkään epämiellyttäviä. Kassalla työskennellessä on paljon tavannut asiakkaina tuttuja muista yhteyksistä ja tietysti on tullut myös uusia tuttavuuksia. 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Opinnollistaminen

  Mitä on opinnollistaminen? Opinnollistamisen taustalla on ajatus elinikäisestä oppimisesta. Työpajalla valmentautuja oppii tekemällä oppim...